Boja :
Ove Opće uvjete prodaje (u daljnjem tekstu "OU") nudi tvrtka HOORTRADE, pojednostavljeno dioničko društvo s kapitalom od 7.500 eura, registrirano u trgovačkom registru u Lyonu pod brojem 878 143 601 i čiji registrirani ured se nalazi na adresi 83/85 boulevard du parc de l'Artillerie u LYONU (69007) (u daljnjem tekstu “HOORTRADE”).
Putem svoje web stranice dostupne na URL adresama www.sicaan.fr/ - www.sicaan.be/ - www.sicaan.it/ - www.sicaan.es/ - www.sicaan.de/ - www.sicaan.nl/ - www.sicaan.pl/ - www.sicaan.lu/ - www.sicaan.pt/ - www.sicaan.at/ - www.sicaan.ie/ - www.sicaan.dk/ - www.sicaan.fi/ - www.sicaan.se/ - www.sicaan.co.uk/ - www.sicaan.cz/ - www.sicaan.gr/ - www.sicaan.hr/ - www.sicaan.hu/ - www.sicaan.lt/ - www.sicaan.lv/ - www.sicaan.ro/ - www.sicaan.si/ - www.sicaan.sk/,, (u daljnjem tekstu "Site"), HOORTRADE nudi prodaju proizvoda namijenjenih unutarnjoj i vanjskoj instalaciji (u daljnjem tekstu "Proizvodi"), svakom kupcu, fizičkoj osobi, koja djeluje u svrhe koje ne spadaju u područje njegove profesionalne djelatnosti i ima prebivalište u francuskom teritoriju ili u državi članici Europske unije (u daljnjem tekstu "klijent").
Svaki kupac potvrđuje da je pročitao, na čitljiv i razumljiv način, ove OU kao i sve informacije potrebne za izvršenje istih, u skladu s člancima L.111-1 do L.111-8 i L.221 -5 od Potrošački kodeks, prije sklapanja bilo kakvog ugovora s HOORTRADE-om.
1. PRIMJENA I SUPROTNOST OU
- 1.1 Ovi OU primjenjuju se, bez ograničenja ili rezerve, na bilo koju narudžbu Proizvoda koju Korisnik postavi na Stranicu.
- 1.2 Ovi OU-ovi imaju za cilj definirati uvjete za naručivanje proizvoda na Stranici, kao i prava i obveze svake od strana u vezi s isporukom proizvoda.
- 1.3 Osim ako se strane drugačije ne dogovore u pisanom obliku, ovi Opći uvjeti imaju prednost nad svim proturječnim klauzulama koje proizlaze iz općih uvjeta koji su prethodno sastavljeni i objavljeni na Stranici. Primjenjuju se uz isključenje bilo kojeg drugog sporazuma.
- 1.4 Ovi Opći uvjeti poslovanja smatraju se sastavnim i bitnim dijelom ugovora sklopljenog između HOORTRADE-a i svakog od njegovih Klijenta. Dostupni su u bilo koje vrijeme na Stranici.
- 1.5 O ovim OU kupac se sustavno obavještava nakon potvrde njegove narudžbe, što podrazumijeva potpuno i bezrezervno prihvaćanje ovih OU. Ovo prihvaćanje sastoji se od označavanja odgovarajuće kućice predviđene za ovu svrhu. Označavanje ovog polja ima istu vrijednost kao i vlastoručni potpis Klijenta.
- 1.6 HOORTRADE zadržava pravo izmjene i/ili prilagođavanja ovih OU u bilo kojem trenutku. U tom slučaju, samo verzija koja je na snazi na dan narudžbe na Stranici valjano je primjenjiva na Kupca.
- 1.7 Činjenica da se HOORTRADE ne koristi, u određenom trenutku, nijednom od odredbi ovih OU-a ne može se tumačiti kao odricanje da ih kasnije iskoristi.
- 1.8 HOORTRADE poziva svakog kupca da pažljivo pročita ove uvjete i uvjete, da ih ispiše i/ili spremi na bilo koji trajni medij prije naručivanja proizvoda na stranici.
2. IZRADA / VOĐENJE OSOBNOG RAČUNA KUPCA
- 2.1 Stvaranje i/ili posjedovanje osobnog korisničkog računa nužan je i obavezan preduvjet za potvrdu narudžbe za Proizvode na Stranici.
-
2.2 Kupac može kreirati svoj osobni račun:
- Od njegovog prvog posjeta Stranici ili u bilo kojem drugom trenutku tijekom sljedećeg posjeta Stranici, sa za tu svrhu predviđene kartice koja je dostupna na svim stranicama Stranice.
- Prilikom postavljanja narudžbe na Stranici, nakon što su odabrali proizvode koje žele naručiti i potvrdili svoju "Košaricu".
- 2.3 Kako bi kreirao svoj osobni račun, Kupac mora ispuniti sve tražene podatke koji se odnose na njega, pri čemu je naznačeno da se svako nepotpuno kreiranje računa ne može potvrditi. Prijava koju odabere kupac ne može se mijenjati. U slučaju pogreške, Kupac mora ponovno kreirati račun, uz napomenu da nije moguće prenositi podatke s jednog računa na drugi račun.
- 2.4 HOORTRADE se ni pod kojim okolnostima ne može smatrati odgovornim za pogrešku kupca u njegovoj e-pošti koja je dovela do izostanka primitka komunikacije od HOORTRADE-a u vezi s praćenjem njegove narudžbe.
3. IZDAVANJE NARUDŽBE NA STRANICI
- 3.1 Svaka narudžba proizvoda nužno je izvršena putem Stranice. HOORTRADE nastoji pružiti vizualne prikaze i opise koji su što vjerniji proizvodima. Međutim, ti vizualni i ilustrativni tekstovi nisu ugovorni, Klijent to ne čini HOORTRADE se ne može smatrati odgovornim u tom pogledu.
- 3.2 HOORTRADE ne prihvaća nikakve narudžbe za proizvode izrađene po mjeri koji nisu predstavljeni na stranici.
-
3.3 Podložno tome što HOORTRADE ovo izričito nudi na stranici, klijent može:
- Naručite unaprijed proizvod kojeg nema na zalihama i koji se trenutno obnavlja.
- Naručite proizvod na zalihi.
- 3.4 U ova dva slučaja Kupac mora platiti cjelokupni iznos narudžbe na Stranici u trenutku svoje narudžbe ili predbilježbe
- 3.5 Kupac izravno na Stranici odabire Proizvod(e) koje želi naručiti i može u bilo kojem trenutku pristupiti stranici "Moja košarica" kako bi pregledao odabrane Proizvode i potvrdio ih kako bi predao narudžbu.
- 3.6 Kupac se u svakom slučaju mora povezati sa svojim osobnim računom, ako to nije učinio prije, ili ako to nije učinio, kreirati račun kako bi izvršio svoju narudžbu na Stranici. Kao dio finalizacije njegove narudžbe, od njega će se tražiti dodatne informacije koje se tiču posebno njegovog telefonskog broja kako bi se olakšalo zakazivanje termina za isporuku njegovih proizvoda, kao i adresu za dostavu i naplatu njegove narudžbe. S tim u vezi, Kupac ne može zahtijevati isporuku Proizvoda naručenih u zemlji koja nije ona u kojoj je kreirao svoj osobni račun. Pojedini gradovi ili mjesta isključeni su iz isporuke (vidi Dodatak 2 ovih Općih uvjeta). U svakom slučaju, sve narudžbe moraju biti propisno ispunjene i moraju sadržavati one podatke koji su nužno potrebni za narudžbu. Kupac je odgovoran za istinitost, točnost i relevantnost danih podataka. HOORTRADE se stoga ne može smatrati odgovornim u slučaju kašnjenja isporuke zbog netočne ili nepotpune adrese dostave.
- 3.7 Kupac može unijeti izmjene, ispravke, dodatke ili čak otkazati svoju narudžbu, dok se ne potvrdi na stranici sa sažetkom narudžbe, prije plaćanja.
- 3.8 Prije potvrđivanja svoje narudžbe, Kupac mora pročitati ove Opće uvjete i prihvatiti ih u cijelosti i bez rezerve. Nakon potvrde svoje narudžbe i podataka koji se odnose na isporuku, Kupac mora odabrati način plaćanja za svoju narudžbu u prostoru rezerviranom za tu svrhu, dodati bilo koji kod sniženja koji ima, zatim potvrditi plaćanje
- 3.9 Ugovor je definitivno sklopljen između HOORTRADE-a i kupca nakon što je kupac primio potvrdu narudžbe. Ova potvrda narudžbe sadrži ove Opće uvjete poslovanja u PDF verziji. Konačna narudžba ne može biti predmetom bilo kakvog otkazivanja, potpunog ili djelomičnog, od strane Kupca, osim korištenja prava na povlačenje predviđenog u članku 7. Posljedično, u slučaju pogreške u narudžbi ili duplikatu, Kupac mora kontaktirati HOORTRADE koji eventualno može dopustiti povlačenje narudžbe prije isporuke. U tom slučaju, troškove povlačenja navedene u stavku 7 snosi Kupac.
- 3.10 Svaki zahtjev koji se odnosi na narudžbu mora se poslati HOORTRADE-u putem obrasca za kontakt namijenjenog za ovu svrhu na Stranici, kojem se može pristupiti putem osobnog računa Kupca.
4. CIJENA I UVJETI PLAĆANJA
CIJENE PROIZVODA
- 4.1 Pristup stranici i prezentaciji proizvoda je besplatan. Samo će narudžba jednog ili više proizvoda biti predmet plaćanja od strane potonjeg.
- 4.2 Primjenjive cijene su one važeće na dan narudžbe na Stranici od strane Kupca.
- 4.3 Cijene Proizvoda i svi dodatni troškovi vezani uz narudžbu naznačeni su na jasan i razumljiv način u sažetku narudžbe. Prije podnošenja narudžbe, Kupac je dužan potvrditi ovaj sažetak.
UVJETI PLAĆANJA
- 4.4 Cijene će biti fakturirane na temelju cijena važećih u trenutku narudžbe. Faktura sa sažetkom svih proizvoda koje je kupac naručio, kao i njihov trošak, sustavno će se slati kupcu.
-
4.5 Kupac će platiti cijenu svoje narudžbe, izravno na stranici, prema načinu plaćanja i opciji koju je odabrao prilikom predaje narudžbe, u skladu s postupkom predviđenim za tu svrhu. Ovisno o zemlji prebivališta, HOORTRADE kupcu nudi različite načine plaćanja:
- U slučaju plaćanja narudžbe ili predbilježbe putem CB/Mastercard/Visa/Paypal/ SOFORT/GIROPAY/BANCONTACT/IDEAL/PRZELEWY24/EPS/FINTECTURE, Kupac se tereti prilikom narudžbe ili plaćanja.pre-order..
- U slučaju plaćanja narudžbe ili prednarudžbe s rješenjem plaćanja u 3 rate ili 4 rate kreditnom karticom, uslugu pruža ALMA (tvrtka Alma SAS), koja se nalazi na adresi 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine i registriran kod RCS Nanterre pod brojem 839 100 575, kupac se odmah tereti za prvu mjesečnu uplatu prilikom narudžbe ili predbilježbe. Ovisno o odabranom rješenju, mjesečna plaćanja će se odbijati svaki mjesec, na dan godišnjice potpisivanja kupoprodajnog ugovora, do potpunog povrata utvrđenog u trenutku potvrde narudžbe. HOORTRADE ni na koji način ne djeluje kao zajmodavac u smislu članka L.311-1 Zakona o potrošačima. Svako odbijanje odobravanja kredita od strane Alme za narudžbu može rezultirati njezinim otkazivanjem. Svaki raskid Uvjeta i uvjeta koji obvezuju Klijenta i HOORTRADE rezultira prekidom Uvjeta ili ugovora o kreditu između Alme i Klijenta. Plaćanje na tri/četiri rate moguće je putem našeg partnera Alme. Sigurnost plaćanja osigurava ALMA i njeni pružatelji usluga. Sva plaćanja su zaštićena 3D Secureom. Iznos kupnje: Samo kupovine između 50 i 4000 € prihvatljive su za plaćanje kod Alme Naknade: Plaćanjem u više rata kod Alme, Kupac plaća zakonske naknade za upravljanje koje su naznačene u trenutku predaje narudžbe. Alma je voditelj telepaymenta i izdaje elektronički certifikat koji će služiti kao dokaz iznosa i datuma transakcije u skladu s odredbama članaka 1316. i sljedećih građanskog zakonika
- 4.6 Le Client est informé, que pour tout règlement, HOORTRADE utilise un système de paiement sécurisé géré par les prestataires de paiement habilités CHECKOUT et PAYPAL
- 4.7 Neplaćanje na datum dospijeća će automatski, bez prethodne službene obavijesti i automatski, rezultirati obustavom ili poništenjem kupčeve narudžbe, bez prejudiciranja bilo kojeg drugog postupka.
POSEBNE PONUDE I PROMO KODOVI
- 4.8 Posebne ponude, promo kodovi i popusti prikazani na web stranici su, u načelu, valjani dok su vidljivi. Web stranica zadržava pravo da prekinu takve ponude u bilo kojem trenutku.
- 4.9 Osim iznimaka, promo kodovi su valjani samo jednom po narudžbi. Da bi se kod mogao potvrditi u trenutku kupnje, potrošač mora ispuniti potrebne uvjete za primjenu promo koda: minimalna cijena, odabrani proizvod, broj proizvoda, datum valjanosti itd.
- 4.11 Potvrda narudžbe i plaćanje znači da se potrošač slaže s cijenom. Potrošač ne može ni na koji način tražiti povrat za neprimijenjeni kod za popust nakon plaćanja. Niti jedan povrat neće biti izvršen ako potrošač potvrdi narudžbu bez da je kod za popust bio uzet u obzir. Uvjeti korištenja, valjanost i vrijednost kupona i promo kodova variraju.
5. DOSTAVA PROIZVODA
- 5.1 Proizvodi naručeni na Stranici isporučuju se sa svim pripadajućim korisničkim uputama i uputama za instalaciju. Ti se dokumenti također mogu poslati Naručitelju na njegov zahtjev. Kupac je obaviješten da se u slučaju narudžbe Proizvoda isporučenog u više paketa, odgovarajuće obavijesti stavljaju samo u jedan od isporučenih paketa.
- 5.2 Kupac je obaviješten da se Proizvodi isporučuju putem za to ovlaštenog prijevoznika. Dostava je besplatna.
- 5.3 Osim ako nije drugačije navedeno na stranici tijekom postupka naručivanja ili u opisu naručenih proizvoda (osobito u slučaju rezervacije ili prednarudžbe proizvoda), HOORTRADE se obvezuje poslati navedene proizvode u roku od 72 radna sata od potvrde reda. Rokovi objavljeni na stranici su u skladu s praksom naših ovlaštenih prijevoznika. U svakom slučaju, naručeni proizvodi bit će isporučeni u roku od najviše trideset (30) dana nakon sklapanja ugovora ili u roku dogovorenom s Kupcem. Prednarudžbe kupcu omogućuju rezervaciju zaliha primljene robe.
- 5.4 Dostava se vrši na adresu koju navede Kupac. HOORTRADE nema mogućnost izmjene adrese nakon validacije narudžbe. Svako odsustvo Kupca tijekom termina isporuke dogovorenog s prijevoznikom, uključujući u slučaju pogreške u adresi dostave i/ili poteškoća u kontaktiranju Kupca, za HOORTRADE će biti jednako odbijanju Kupca da preuzme u posjed Proizvodi.. U tom slučaju, HOORTRADE će imati pravo fakturirati Kupca za sve ili dio dodatnih troškova koji se odnose na potrebu izvršenja nove isporuke Proizvoda, o čemu će Kupac biti prethodno obaviješten.
- 5.5 U slučaju da kupac ne primi naručeni proizvod(e) bez ikakvog opravdanja koji je poslan HOORTRADE-u, HOORTRADE zadržava pravo kupcu fakturirati kazne obračunate u skladu s tablicom troškova povrata 7.7).
- Prilikom dostave, Kupac se brine da odmah provjeri broj dostavljenih paketa i njihovo stanje. Kupac može odbiti paket u trenutku dostave ako uoči nepravilnost u isporuci (oštećenje, oštećeno ili otvoreno pakiranje, slomljeni ili oštećeni proizvodi i sl.). U slučaju da paket nedostaje u sklopu dostave, Kupac je dužan to prijaviti na dostavnici uz naznaku paketa koji nedostaje, te preuzeti ostale pakete. Ako su proizvodi koje je kupac naručio oštećeni ili oštećeni tijekom prijevoza do dogovorenog mjesta isporuke ili u nedostatku jednog ili više paketa, kupac mora nužno formulirati, nakon isporuke, svaku korisnu, preciznu i obrazloženu rezervu na dostavnici koju mu predoči prijevoznik. Ove rezerve moraju biti formulirane na jasan i detaljan način (navođenje nestalih ili oštećenih paketa i broj dotičnih paketa među isporučenim paketima, opis problema na koji ste naišli i nastala šteta). Općenite formulacije, kao što su "podložno otvaranju" ili "podložno provjeri ili popisu paketa" ne predstavljaju precizne i obrazložene rezerve kao što to očekuje HOORTRADE i nemaju nikakvu vrijednost.
- 5.7 Kupac je propisno obaviješten da ni prijevoznik ni HOORTRADE ne mogu biti odgovorni za primitak paketa od strane osobe koju je ovlastio Kupac i koja bi prihvatila isporuku bez rezerve. HOORTRADE u svakom slučaju mora biti obaviješten o takvoj situaciji što je prije moguće kako bi mogao kontaktirati dotičnog prijevoznika i odrediti daljnje korake koje treba poduzeti u vezi s isporučenom narudžbom. Stoga se od Kupaca traži da dokumentira probleme na koje je naišao (fotografija, komentari na dostavnici) kako bi se olakšala obrada povrata kod prijevoznika. U nedostatku bilo kakve zadrške izražene pri isporuci, Kupac potvrđuje da je primio Proizvode koji su u skladu s njegovom narudžbom iu očigledno dobrom stanju, ne dovodeći u pitanje mogućnost da se Kupac naknadno posluži primjenjivim zakonskim jamstvima podložno ispunjavanju traženih uvjeta.
- 5.8 Ako se Kupčev paket vrati HOORTRADE-u zbog anomalije ili oštećenja, potonji će kontaktirati Kupca po primitku povratnog paketa i pitati ga što učiniti s njegovom narudžbom. Ako je Kupac greškom odbio pošiljku, može zatražiti njen povrat uz plaćanje troškova nove pošiljke o kojima će biti obaviješten. Ti se troškovi također moraju platiti za narudžbe za koje su troškovi dostave bili ponuđeni prilikom slanja narudžbe.
- 5.9 Svako kašnjenje isporuke u odnosu na datum ili rok koji je kupac naznačio prilikom narudžbe ili, ako datum ili rok nije naveden pri narudžbi, više od trideset (30) dana od sklapanja ugovora može dovesti do rješenja kupoprodaje. na inicijativu Kupca, na njegov pisani zahtjev preporučenim pismom s povratnicom, ako nakon što je HOORTRADE-u naručio dostavu, nije ispunio zahtjev. Kupcu će tada biti vraćeni svi plaćeni iznosi, najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od datuma raskida ugovora. Ova se klauzula ne primjenjuje ako je do kašnjenja isporuke došlo zbog više sile.
6. INVENTAR PRIJE MONTAŽE
- Nakon dostave svoje narudžbe i prije bilo kakvog zahtjeva postprodajne službe HOORTRADE, Kupac mora provjeriti sve dijelove sadržane u isporučenim paketima u roku od najviše četrnaest (14) kalendarskih dana. Ova potpuna provjera je imperativ kako bi se ograničilo višestruko pribjegavanje HOORTRADE-ovoj postprodajnoj usluzi i na taj način omogućilo HOORTRADE-u da odgovori na zahtjev(e) Kupca u jednom potezu i što je brže moguće. U suprotnom, vrijeme odgovora HOORTRADE-a može se produžiti.
7. PRAVO NA POVLAČENJE
- 7.1 Kupac ima rok od četrnaest (14) čistih dana od primitka proizvoda kako bi iskoristio svoje pravo na povlačenje iz HOORTRADE-a, prema važećim zakonskim uvjetima obuhvaćenim Potrošačkim kodeksom, bez potrebe za dokazivanjem bilo kakvog razloga ili plaćanja kazni .
-
7.2 Ukoliko namjerava iskoristiti svoje pravo na odustanak, Kupac mora obavijestiti HOORTRADE o svojoj odluci da odustaje od ugovora sklopljenog pošiljkom, prije isteka gore navedenog roka:
- Uz obrazac koji se nalazi u prilogu ovih Općih uvjeta, u Dodatku 1 i šalje se poštom s potvrdom primitka ili putem obrasca za kontakt dostupnog u korisničkom dijelu Stranice.
- Bilo koja druga izričita, nedvosmislena izjava kojom se izražava želja za povlačenjem (na primjer, pismo poslano preporučenom poštom s potvrdom primitka).
- 7.3 U svakom slučaju, Kupac mora izraziti volju za povlačenjem bez dvosmislenosti i nedvosmislenosti.
- 7.4 Kada HOORTRADE primi propisno popunjen obrazac za odustajanje, kupcu će bez odlaganja poslati potvrdu o primitku njegovog odustajanja na trajnom mediju na adresu e-pošte koju je kupac naveo prilikom narudžbe.
- 7.5 Svako vraćanje Proizvoda od strane Kupca HOORTRADE-u prije primitka potvrde primitka i/ili pisane potvrde od HOORTRADE-a u kojoj se spominje mjesto/stranica na koje se proizvod mora vratiti, HOOTRADE će odbiti i vratiti ga pošiljatelju.
- 7.6 U svakom slučaju, kupac će morati vratiti proizvode HOORTRADE-u ili bilo kojoj drugoj osobi koju odredi HOORTRADE, bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od četrnaest (14) dana nakon priopćenja svoje odluke o povlačenju. U svakom slučaju, kupac mora vratiti predmetni proizvod(e) HOORTRADE-u u originalnom pakiranju, uključujući poslane upute i/ili dodatke.
-
7.7 U tu svrhu, a uzimajući u obzir prirodu proizvoda, HOORTRADE nudi Kupcu uslugu povrata proizvoda zbog njihovog volumena i/ili težine.
Troškovi povrata proizvoda sastoje se od fiksnih troškova od 26,45 eura uključujući porez po paketu + varijabilni troškovi ovisno o težini paketa (vidi tablicu u nastavku).TEŽINA PAKETA DO (u KG) TROŠKOVI POVRATA PO PAKETU SA PDV-OM 1 46,85 € 2 47,75 € 3 48,65 € 4 49,56 € 5 50,46 € 6 51,36 € 7 52,26 € 8 53,17 € 9 54,07 € 10 54,97 € 11 55,87 € 12 56,78 € 13 57,68 € 14 58,58 € 15 59,48 € 16 60,39 € 17 61,29 € 18 62,19 € 19 63,09 € 20 64,00 € 21 64,90 € 22 65,80 € 23 66,70 € 24 67,61 € 25 68,51 € 26 69,41 € 27 70,31 € 28 71,21 € 29 72,12 € 30 73,02 € Svaku korisnu provjeru u svakom slučaju provodi HOORTRADE po primitku proizvoda. Kako bi HOORTRADE mogao izvršiti korisne provjere i upravljati svojim zahtjevom za povlačenje pod optimalnim uvjetima, HOORTRADE snažno preporučuje da mu kupac pošalje fotografiju vraćenog(ih) proizvoda(a) i paket(a) prije slanja. HOORTRADE moli kupca da ukloni transportne naljepnice na paketima.
Artikli vraćeni nepotpuni, oštećeni, oštećeni zbog nestručnog rukovanja od strane kupca neće dobiti povrat u cijelosti. HOORTRADE će priopćiti Kupcu vrijednost naknade koja odgovara pretrpljenoj šteti.
- 7.8 U slučaju da Kupac iskoristi svoje pravo na povlačenje, HOORTRADE će mu bez nepotrebnog odgađanja nadoknaditi sve iznose koje je Kupac platio u roku od četrnaest (14) dana od datuma kada je HOORTRADE obaviješten o Odluka kupca o povlačenju. Odgovarajući troškovi povrata bit će odbijeni od vraćenog iznosa. Ova nadoknada može se odgoditi dok se proizvodi ne povrate ili dok kupac ne pruži dokaz o otpremi ovih proizvoda s fotografijom proizvoda i paketa, pri čemu je odabrani datum prvog od ovih događaja. Povrat će se izvršiti korištenjem istog sredstva plaćanja koje je korišteno prilikom narudžbe, osim ako Kupac izričito ne pristane na korištenje drugog sredstva plaćanja i pod uvjetom da povrat ne uzrokuje nikakve troškove za Kupca.
8. JAMSTVO NA PROIZVOD
ZAKONSKA JAMSTVA
Kada postupa prema zakonskom jamstvu sukladnosti, potrošač ima rok od dvije godine od isporuke robe da djeluje; može birati između popravka ili zamjene robe, podložno uvjetima troškova predviđenim člankom L.217-9 Potrošačkog kodeksa; osim za rabljenu robu, izuzeta je od dokazivanja postojanja nesukladnosti robe tijekom 24 mjeseca nakon isporuke robe.
Pravno jamstvo sukladnosti primjenjuje se neovisno o bilo kojem dodijeljenom komercijalnom jamstvu.
Potrošač može odlučiti primijeniti jamstvo protiv skrivenih nedostataka na prodanoj stvari u smislu članka 1641. Građanskog zakonika, osim ako je prodavatelj odredio da neće biti obvezan pružiti nikakvo jamstvo; u slučaju provedbe ovog jamstva, kupac ima izbor između otkazivanja prodaje ili smanjenja prodajne cijene u skladu s člankom 1644. Građanskog zakonika. Ima rok od dvije godine od otkrića kvara
Odgoda, obustava ili prekid roka zastare ne može imati za posljedicu produženje roka zastare nakon dvadeset godina od dana nastanka prava u skladu s člankom 2232. Građanskog zakonika.
- 8.1 Svi proizvodi nabavljeni na Stranici uživaju sljedeća pravna jamstva, predviđena Građanskim zakonikom i Zakonom o potrošačima.
- 8.2 Kupac je, međutim, propisno obaviješten da svaka izmjena, rezanje, personalizacija jednog ili više dijelova isporučenih proizvoda sprječava primjenu povezanih pravnih jamstava, definiranih u nastavku.
ZAKONSKO JAMSTVO SUKLADNOSTI
- 8.3 Prema člancima L.217-4 i sljedećim Zakonom o potrošačima, prodavatelj je dužan isporučiti robu koja je u skladu s ugovorom sklopljenim s Kupcem potrošačem i odgovoriti na svaki nedostatak sukladnosti koji postoji tijekom isporuke Proizvoda. Jamstvo sukladnosti može se iskoristiti ako je nedostatak postojao na dan preuzimanja Proizvoda.
- 8.4 Međutim, ako se nedostatak pojavi unutar 24 mjeseca nakon tog datuma, pretpostavlja se da ispunjava ovaj uvjet. No, u skladu s člankom L.217-7 Potrošačkog kodeksa, "prodavač može osporiti ovu pretpostavku ako nije u skladu s prirodom [Proizvoda] ili navodnim nedostatkom sukladnosti". U tom smislu, HOORTRADE može analizirati sporni proizvod kako bi utvrdio je li uočeni nedostatak postojao na dan isporuke proizvoda Kupcu. S druge strane, nakon tog razdoblja od 24 mjeseca, na Kupcu je da dokaže da je nedostatak postojao u trenutku preuzimanja Proizvoda.
- 8.5 U skladu s člankom L.217-9 Potrošačkog kodeksa, „u slučaju nesukladnosti, kupac bira između popravka i zamjene robe. Međutim, prodavatelj ne smije postupiti prema izboru kupca ako taj izbor podrazumijeva očito nerazmjeran trošak u odnosu na drugi način, uzimajući u obzir vrijednost robe ili važnost nedostatka. Zatim je dužan nastaviti, osim ako to nije nemoguće, prema metodi koju kupac nije odabrao”.
ZAKONSKO JAMSTVO NA SKRIVENE NEDOSTATKE
- 8.6 Prema člancima 1641 do 1649 Građanskog zakonika, kupac može zahtijevati korištenje jamstva za skrivene nedostatke ako se prikazani nedostaci nisu pojavili tijekom kupnje, bili su prije kupnje i dovoljno su ozbiljni (kvar mora biti proizvod neprikladnim za uporabu za koju je namijenjen ili umanjiti tu uporabu do te mjere da kupac ne bi kupio proizvod ili ga ne bi kupio po takvoj cijeni da je znao za nedostatak).
- 8.7 Pritužbe, zahtjevi za nadoknadom za nesukladan proizvod moraju se podnijeti poštom ili putem obrasca za kontakt namijenjenog za tu svrhu i dostupnog na Stranici iz korisničkog područja. Kupcu će bankovnom doznakom biti nadoknađen iznos njegove narudžbe. Troškovi postupka povrata (osobito povratne poštarine dotičnog proizvoda) ostat će odgovornost HOORTRADE-a.
KOMERCIJALNO JAMSTVO
- 8.8 Ne dovodeći u pitanje pravo na korist od zakonskih jamstava koja su na snazi, kao što je gore navedeno i za koja HOORTRADE ostaje vezan kako bi jamčio sukladnost proizvoda, Kupac može imati koristi od dodatnog komercijalnog jamstva, ovisno o proizvodu(ima) stečena.
- 8.9 Komercijalno jamstvo se naplaćuje. Trajanje i iznos komercijalnog jamstva također su naznačeni na kupčevom računu koji se pojavljuje u njegovom području za kupce
9. ODGOVORNOST
- 9.1 Svaka od ugovornih strana preuzima odgovornost za posljedice koje proizlaze iz njezinih pogrešaka, pogrešaka ili propusta i uzrokuju izravnu štetu drugoj strani.
ODGOVORNOST KUPCA
- 9.2 Kupac je isključivo odgovoran za kvalitetu, preciznost, relevantnost i točnost informacija koje daje na Stranici u svrhu postavljanja i potvrđivanja svoje narudžbe. Bilo kakva pogreška s njegove strane u vezi s informacijama priopćenim HOORTRADE-u prilikom narudžbe i koja bi mogla utjecati na isporuku naručenih proizvoda može dovesti do novog fakturiranja od strane HOORTRADE-a za troškove potrebne za osiguranje nove isporuke. HOORTRADE se ni na koji način ne može smatrati odgovornim u tom pogledu.
- 9.3 Kupac je isključivo odgovoran HOORTRADE-u i, gdje je to primjenjivo, trećim stranama za bilo kakvu štetu, bilo koje prirode, uzrokovanu informacijama priopćenim, prenesenim ili širenim prilikom potpisivanja njegove narudžbe i primjene ovih Općih uvjeta, kao i svako kršenje ovih ugovornih odredbi sa svoje strane.
- 9.4 Kupac je isključivo odgovoran za odabir proizvoda koje naručuje putem Stranice.
- 9.5 Montaža i montaža isporučenog(ih) Proizvoda(a) provodi se pod potpunom odgovornošću Kupca. Slično tome, svako rezanje Proizvoda ili modifikacija sastavnog dijela Proizvoda provodi se pod isključivom odgovornošću Kupca. HOORTRADE se ni pod kojim uvjetima ne može smatrati odgovornim za sklop koji nije u skladu s pravilima tehnike ili uputama za sastavljanje i uporabu.
- 9.6 Kako bi se osiguralo pravilno postupanje s prigovorom Kupca, Kupac mora ispitati stanje i sadržaj svog paketa na dan isporuke kako bi formulirao potrebne rezervacije prema uvjetima iz članka 5) i odmah obavijestiti HOORTRADE putem kontakt obrasca svaki pronađeni nedostatak. U slučaju uočenog kvara, kupac ne smije nastaviti s sastavljanjem proizvoda prije nego što HOORTRADE obradi njegovu pritužbu (pogledajte vrijeme obrade u članku 8.9 ovih OU-a). U slučaju sastavljanja proizvoda, HOORTRADE se ne može smatrati odgovornim za nedostatke uočene nakon što je proizvod sastavljen. Posljedično, ako Kupac ne obavijesti HOORTRADE o postojanju neispravnog dijela i sastavi ga kao dio sastavljanja Proizvoda, ne može se pouzdati u nesukladnost dijela
- 9.7 Kada povjeri montažu i instalaciju nabavljenog proizvoda trećem pružatelju profesionalnih usluga ili instalateru, potonji ostaje isključivo odgovoran za montažu, sredstva koja se koriste u tu svrhu i bilo kakvu štetu koja iz toga može proizaći za Kupca i/ili proizvod prigodom ili na kraju njegove instalacije. Odgovornost HOORTRADE-a ni u kojem slučaju ne može biti angažirana u tom pogledu. Svaki zahtjev upućen HOORTRADE-ovoj postprodajnoj službi u ovom slučaju će HOORTRADE odbiti. Svaki nedostatak strukture ili oblika sastavnog dijela proizvoda prije njegove montaže, bušenja itd. mora, u tom slučaju, biti obaviješten HOORTRADE-u bez odgode, pri čemu je navedeno da se kupac tada obvezuje obustaviti montažu povjerenu stručnjaku treće strane. HOORTRADE se ne može smatrati odgovornim za uočeni nedostatak ako je sporni dio ugrađen ili ugrađen u strukturu proizvoda, unatoč obavijesti poslanoj HOORTRADE-u.
ODGOVORNOST TVRTKE HOORTRADE
- 9.8 HOORTRADE provodi sve potrebne mjere kako bi kupac dobio kvalitetne proizvode u optimalnim uvjetima. HOORTRADE preuzima punu odgovornost za proizvode koji se nude kupcima na stranici i isključivo će rješavati potencijalne pritužbe koje se odnose na navedene proizvode.
- 9.9 HOORTRADE se, međutim, ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu koja se može pripisati samom Klijentu ili nepredvidivom i nesavladivom činu treće strane izvan ugovora ili slučaju više sile.
- 9.10 Nadalje, ne može se smatrati odgovornim u slučaju štete koju pretrpi Kupac povezane s pogrešnom uporabom ili sastavljanjem/sastavljanjem Proizvoda koji nije u skladu s uputama, bilo da je ovu instalaciju izvršio sam Kupac ili pružatelj usluga treće strane. po nalogu Klijenta.
- 9.11 U slučaju pritužbe Kupca u vezi s nedostatkom uočenim na proizvodu, HOORTRADE se obvezuje potvrditi primitak zahtjeva Kupca u roku od četrdeset osam (48) radnih sati od primitka kompletne datoteke Kupca (referenca, količina, fotografije, bilo koje informacije zahtijeva HOORTRADE). U slučaju uočenog nedostatka na Proizvodu koji je HOORTRADE potvrdio, HOORTRADE se obvezuje Kupcu ponuditi rješenje prilagođeno njegovom zahtjevu u roku od četrnaest kalendarskih dana od potvrde o rješavanju prigovora.
10. VIŠA SILA
- 10.1 “Viša sila” je definirana kao svaki događaj koji je izvan kontrole jedne od strana i koji se ne može razumno predvidjeti u trenutku sklapanja ugovora između HOORTRADE-a i Klijenta. Takav će se događaj okarakterizirati čim bi stranka, žrtva takvog događaja, bila spriječena u ispravnom izvršavanju svojih ugovornih obveza, unatoč provedbi odgovarajućih i primjerenih mjera namijenjenih ograničavanju učinaka.
- 10.2 Niti jedna ugovorna strana neće biti odgovorna prema drugoj za neizvršenje ili kašnjenje u izvršenju obveze proizašle iz ovih Općih uvjeta do kojeg bi došlo uslijed radnje druge strane nakon nastupa više sile, kako to priznaje i definira francuska sudska praksa
- 10.3 Slučaj više sile suspendira obveze koje proizlaze iz ovih OU-a za cijelo vrijeme trajanja i nijedna strana ne može, tijekom tog razdoblja, valjano tvrditi postojanje takvog slučaja više sile u smislu članka 1218 Građanskog Kodeksa kako bi opravdao kraj svog ugovornog odnosa s drugom stranom. Međutim, ako bi slučaj više sile trajao duže od trideset (30) uzastopnih dana, to bi dovelo do automatskog prekida ovih OU-a od strane jedne ili druge strane, osam (8) dana nakon slanja registriranog pismo s potvrdom primitka kojim se obavještava o ovoj odluci.
11. INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO
- 11.1 Stranica, kao i baze podataka, tekstovi, dokumenti, informacije, slike, fotografije, grafike, logotipi ili bilo koji drugi podaci zaštićeni su prema člancima L.111-1 i sljedećim Zakonika o intelektualnom vlasništvu i ostaju isključivo vlasništvo HOORTRADE ili, gdje je primjenjivo, njihovih vlasnika od kojih je HOORTRADE dobio potrebna ovlaštenja za rad.
- 11.2 HOORTRADE ostaje vlasnik svih prava intelektualnog vlasništva pohranjenih i registriranih kod Nacionalnog instituta za intelektualno vlasništvo (INPI) i koja se odnose na Stranicu, kao i svih prava intelektualnog vlasništva i autorskih prava koja se odnose na bilo koji drugi razlikovni znak koji mu pripada.
- 11.3 Bilo kakva reprodukcija i/ili predstavljanje, preuzimanje, prevođenje, prilagodba, iskorištavanje, distribucija, širenje i/ili priopćavanje, u bilo kojem obliku, komercijalno ili ne, cijelog ili dijela Stranice ili bilo kojeg prava intelektualnog vlasništva koje pripada HOORTRADE-u strogo je zabranjeno. Kupac se također suzdržava od bilo kakvih radnji i radnji koje bi mogle izravno ili neizravno povrijediti prava intelektualnog vlasništva HOORTRADE-a.
- 11.4 U slučaju da dođe do povrede prava intelektualnog vlasništva koja se odnose na Stranicu ili prava HOORTRADE-a, Kupac se poziva da to prijavi HOORTRADE-u putem obrasca za kontakt u području za korisnike na Stranici.
12. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
- 12.1 Kupac je obaviješten da stvaranje njegovog osobnog računa, kao i postavljanje i potvrda njegove narudžbe na Stranici dovode do prikupljanja i obrade osobnih podataka koji se odnose na njega od strane HOORTRADE-a, čija je upotreba podložna odredbama Zakona br. 78-17 od 6. siječnja 1978. o obradi podataka, datotekama i slobodama i Europskoj uredbi 2016/679 od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka osobnih podataka i slobodnom kretanju takve podatke (u daljnjem tekstu "GDPR").
- 12.2 HOORTRADE stavlja na raspolaganje Klijentu, na svojoj stranici, politiku povjerljivosti dostupnu na sljedećoj URL adresi www.sicaan.fr/ - www.sicaan.be/ - www.sicaan.it/ - www.sicaan.es/ - www.sicaan.de/ - www.sicaan.nl/ - www.sicaan.pl/ - www.sicaan.lu/ - www.sicaan.pt/privacy - www.sicaan.at/privacy/ - www.sicaan.ie/privacy/ - www.sicaan.dk/privacy/ - www.sicaan.fi/privacy/ - www.sicaan.se/privacy/ - www.sicaan.co.uk/privacy/ - www.sicaan.cz/privacy/ - www.sicaan.gr/privacy/ - www.sicaan.hr/privacy/ - www.sicaan.hu/privacy/ - www.sicaan.lt/privacy/ - www.sicaan.lv/privacy/ - www.sicaan.ro/privacy/ - www.sicaan.si/privacy/ - www.sicaan.sk/privacy/, i opisuje načela prikupljanja i obrade osobnih podataka koje provodi HOORTRADE, kao i prava koja Kupac ima u odnosu na svoje podatke.
13. JEZIK OU
- 12.1 Ovi OU napisani su na francuskom.
- 12.2 U slučaju da ih treba prevesti na jedan ili više jezika, samo će verzija teksta na francuskom prevladati u slučaju spora.
14. VAŽEĆI ZAKON I NADLEŽNA NADLEŽNOST
- 14.1 Ovi U&Cs regulirani su francuskim zakonom.
- 14.2 U slučaju spora koji bi mogli izazvati ovi OU (ili jedna od njihovih klauzula) i/ili odnosi između stranaka, Kupac se može, po vlastitom izboru, obratiti i jednom od sudova koji su mjesno nadležni prema Zakona o parničnom postupku, nadležnost mjesta u kojem je živio u vrijeme sklapanja ugovora ili nastanka štetnog događaja.
- 14.3 Prema članku L.612-1 Potrošačkog kodeksa, podsjeća se da „svaki potrošač ima pravo besplatno se obratiti posredniku za potrošače u cilju mirnog rješavanja spora između njega i profesionalne osobe. U tu svrhu stručnjak jamči potrošaču učinkovitu upotrebu sustava za posredovanje potrošača”.
- 14.4 U skladu s Pravilnikom br. 2015-1033 od 20. kolovoza 2015. i Provedbenim dekretom br. 2015-1382 od 30. listopada 2015., svaki spor ili takozvani potrošački spor, podložan članku L.612-2 potrošačkog zakona, može biti predmetom sporazumne nagodbe putem medijacije s CMAP – Pariškim centrom za mirenje i arbitražu.
-
14.5 Da bi svoj spor predao posredniku, Kupac može:
- (i) ispunite obrazac na web stranici CMAP-a: www.mediateur-conso.cmap.fr ; Ili,
- (ii) pošaljite svoj zahtjev običnom ili preporučenom poštom na adresu CMAP Médiation Consommation, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIZ; Ili,
- (iii) pošaljite e-poštu na consommateurs@cmap.fr.
- 14.6 Podsjećamo da medijacija nije obvezna, osim ako zakonom nije drugačije određeno, a nudi se radi rješavanja sporova izbjegavanjem obraćanja sudu.
DODATAK 1 – MODEL OBRASCA ODUSTAVICE
(Molimo ispunite i vratite ovaj obrazac samo ako želite odustati od ugovora)
Za pozornost tvrtke HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'Artillerie – 69007 LYON – Francuska
Obavještavam Vas da odustajem od ugovora koji se odnosi na broj narudžbe:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
A što se tiče proizvoda u nastavku: ________________
Primljeno dana: __ / __ / ____
Moje ime i adresa:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Prihvaćam uslugu povrata koju nudi Hoortrade (stavak 7.7 GTC-a)
Datum : __ / __ / ____
Potpis (samo u slučaju obavijesti o ovom obrascu na papiru):